torsdag 12. april 2012

Rød

Innen påsken var ferdig var jeg rimelig fed up av å se ut som en dass hele tiden. Etter at jeg ble gravid har jeg på ingen måte prioritert mitt eget utseende, og det hjelper ikke når ansiktet plutselig av fullt av kviser igjen og klærne ikke passer så godt lenger er det ikke enkelt å føle seg heit. Men så på mandag tok jeg endelig på meg litt neglelakk igjen, første gang på to måneder. Føles godt, men fortsatt litt tiltak, tror ikke det blir lakk hele tiden for å si det sånn. Spesielt ikke siden jeg er så glad i å skrape den av at når dere leser dette er alt borte allerede.

IMG_1160

OPI I’m Not Really a Waitress

2 kommentarer:

  1. Utrolig fin farge! :)

    Jeg også er veldig glad i neglelakk, men bruker det ikke så mye nå for tiden, siden jeg er på laboratoriet nesten hver dag, og diller med Etanol, Aceton og masse andre stoffer som får neglelakken til å gå i oppløsning. =S Lite pent med rennende neglelakk nedover fingrene og hendene! ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...