søndag 22. april 2012

Sove nå

Hva som skjer? Jo i dag har jeg faktisk vært på fest, og en aldri så liten (og da mener jeg liten, det var et mareritt) på byen. Det går jo faktisk an å være sosial selv om du er gravid. Jeg ble litt giret av å ikke bare purke på sofaen i kveld da jeg sminket på Måken, det nye stykket til Studentteateret Immaturus, som jeg er med på i utplasseringsuken på skolen. Tror kanskje noen det er litt rart å invitere en gravid på fest, men vi blir faktisk litt triste når ingen gjør det. Vi er veldig sensitive. Det er også greit å ha en unskyldning til å farge håret å ta på sminke i stedet for å se ut som en dass. Jeg er lei av å blogge.

image201204220001

392460_10150784167910126_539930125_12169854_944105939_n

2 kommentarer:

  1. Ja, kjekt å komme seg ut når man er gravid også! Merket at jeg orket mye mindre når jeg var gravid, men det var fint å ha tilbudet, ihvertfall. Bli invitert (og ikke bare når man trengte sjåfør...).

    SvarSlett
  2. Hei! Kult med utplassering. Har sett litt bilder av sminke du har gjort gjennom året, du blir jo dødsflink, Kaja! Er fremdeles veldig glad på dine vegne for graviditeten :) Håper du har det bra, og koser deg i Bergen Rock City.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...