torsdag 27. juni 2013

Fresh på håret

I går tok jeg endelig turen til frisøren etter å ha sett mer eller mindre jævlig ut på håret siden i fjor sommer. Tro det eller ei, men det hadde blitt TI måneder siden jeg klippet meg sist. Nå skal jeg begynne å gå regelmessig, og så skal jeg slutte å farget håret mitt selv! Let’s face it, det blir bare perfekt 1 av 20 ganger. Nå er jeg i hvertfall utrolig fornøyd, selv om jeg tror jeg vil ha fargen bittelitt lysere neste gang. Jeg har også klippet litt og det er bare kjempedeilig å ikke ha så mye hår lenger!

6f482efcde5511e2bb3e22000a1fb8a8_7 

Jeg var hos Miriam på In Vogue som ligger i Bergen sentrum. Det må jo være en av de beste salongene i Bergen! Elsker spesielt at de har så stor og ren salong, da føles det bare skikkelig eksklusivt, haha! Beklager alle de dårlige bildene, jeg har hatt det supertravelt de siste dagene. Vi skulle plutselig reise til Oslo i helga og alt har gått i ett med pakking, frisør, jobb osv.

20130627_12082820130627_120852

English: I finally dragged myself to the hair dressed yesterday to get my hair cut and coloured, and I’m soooo happy. My hair feels so much lighter now, but the colour is a bit too dark I think, might go for a lighter shade next time. We’ll see! Sorry about the terrible photos, I’ve been super stressed these past days because we suddenly have a trip to Oslo this weekend and there’s just SO much to do!

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker fargen!
    Og jeg elsker bloggen din! Jeg er student av norsk ved universitetet og bloggen din hjelper meg til å lære mer og mer. Og jeg har det morsomt når jeg lærer, haha.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...