fredag 28. juni 2013

La meg ta deg med til Oslo

Beklager sent innlegg folkens, jeg har hatt en så travel dag i Oslo at jeg ikke har fått skrudd på dataen før nå. Vi sto opp klokken seks i dag morges (stakar Edward måtte vekkes, det liker han ikke) og reiste avgårde. Det var Edward sin første tur med både fly og tog, og han har vært kjempeflink og det har ikke vært noe grining i det hele tatt. Han har jo selvfølgelig kost seg maks, og sett så mange nye ting at han har sovnet som en stein til sovetid. Nå ligger han og sover som en engel i hotellsengen sin, og jeg er glad vi har så stort rom at han kan få et mørkt hjørne. Jeg låner litt Instagram bilder av megselv fordi jeg ikke hadde mulighet til å ta med speilrefleksen. Vi har vært innom både Starbucks (jeg driter i om halve Norge syns det er fienden!), Hard Rock Cafe (kanskje en turistfelle, men maten er jo syyyykt god) og Louis Vuitton (dere skal få se hva jeg har kjøpt når jeg kommer hjem!) og en av mine aller beste venninner Anna ble med oss på middag med kjæresten hennes. Nå tror jeg sannelig det snart er leggetid for mor, vi har jo masse å gjøre i morgen også!

58773800dfcf11e2bcee22000aaa0a82_7

08feceaedfcb11e2830722000a1f9d75_7

d45e9504dfd311e2a7d622000a9e298f_7

1f0e31b0e01811e2ae4022000ae911aa_7

170053dae01411e2a74822000a9e2993_7

English: What a day! We’ve been up since 6 when we left for Oslo, and I’ve finally found time to sit down with the computer. Edward has been a champion today, riding both and airplane and train for the first time with no tears and really tired himself out watching all the new sights. We’ve visited Starbucks (even though half of Norway hates it), Hard Rock Cafe (can’t beat that food) and Louis Vuitton (show you later!). One of my closest friends, Anna, and her boyfriend joined us for dinner as well. But now it’s time for bed for this mommy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...