mandag 24. juni 2013

Skjønnhetsbloggen er tilbake!

That’s right, the bitch is back! Etter mye tenking har jeg bestemt meg for å komme tilbake til Skjønnhetsbloggen og kun blogge her igjen. Alt det du likte med Skjønnhetsbloggen er tilbake, samtidig som jeg vil skrive endel personlige innlegg. En god blanding altså!

Jeg håper det ikke blir for slitsomt med flytting og bytting av blogg hele tiden, men nå lover jeg at jeg aldri skal bytte igjen! Nå vet jeg ikke hvorfor jeg slutte å skrive her engang, det må ha vært et alvorlig tilfelle av ‘pregnancy brain’. På denne tiden i fjor ofret jeg ikke skjønnhet en tanke lenger, og det var jo ganske utypisk meg. Jeg var heller aldri helt fornøyd med navnet ‘Norwegian Housewife’, og det passet jo enda mindre siden jeg ble “normal” igjen etter fødselen og slettes ikke ble en typisk husfrue. Jeg er egentlig den samme personen jeg var før jeg ble gravid, men jeg er mamma også.

Nå håper jeg dere er klar for masse gøy framover! Ikke bare skjer det spennende ting i livet mitt, men det skal dryppe litt på dere også. Vent og se!

English: Welcome back to Skjønnhetsbloggen (english: the beauty blog)! After quitting this blog (blame it on pregnancy brain) a year ago I’ve decided to come back! It will mainly be in Norwegian, but with English translations for my non-Norwegian readers. Love you guys too! Lots of exciting things coming up in the next few weeks, so keep coming back!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...