lørdag 13. juli 2013

2. etappe av sommerferien

Så gikk det et par dager med stillhet fra meg, og det er fordi vi nå har nådd andre mål på sommerferien vår. I går formiddag hoppet vi i bilen (på Karmøy) og kjørte ned til Egersund, min gamle hjemby, for å besøke faren min. Det var en kjempevarm sommerdag da vi kom frem, men desverre kom vi så nærme Edward sin leggetid at vi ikke kunne gå å bade. Det var den første ordentlige sommerdagen jeg har opplevd i år, og jeg er redd for at det skal bli den siste! Det var jo fint nok i dag også, men bare akkurat varmt nok til sommerklær (folk flest gikk i jakker). Jeg trenger å bade! Det er ikke sommer hvis jeg ikke får bade snart, og jeg blir faktisk oppriktig lei meg hvis jeg bare får én sommerdag i år!

20130713_130153_resized

Vi fikk heldigvis utnyttet den lille varmen som var i dag, og guttene mine tok på seg sine matchende Ralph Lauren Polo-skjorter. So cute!

Følg meg på bloggen i morgen folkens, da kommer det en konkurranse for å feire at Skjønnhetsbloggen er tilbake!

English: I’ve been quite for a few days, and that’s because we’re already on leg two of our summer holiday. Friday morning we packed up the car and drove to Egersund, my home town, to visit my dad. It was a beautiful and hot summer day when we arrived, the first one I’ve experienced this summer. Too bad we arrived too late to go swimming, because there’s just no summer if I can’t go swimming! I’m afraid there won’t be any more summer days left this year. That just makes me sad.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...