onsdag 17. juli 2013

Årets første bad!

Hvem hadde trodd at det skulle bli en sommerdag i dag? Ikke jeg i hvertfall, for det var ikke hyggelig vær da vi våknet. Men så plutselig kom sola, og sannelig ble det ikke varmt også, så vi tenkte “nå MÅ vi gå å bade!”. Edward har jo aldri badet ute før (bare i badeland med varmt vann) og jeg tror det var nærmest tortur å prøve å bade han. Han skulle ikke ha så mye som en tå uti, men jeg dyppet han ned til rompen, så det får vel telle som hans første sommerbad? Jeg har ikke bestemt meg ennå, vi får se om det blir mer bading i år. Jeg syns det var ganske deilig derimot, men det ble bare et hopp uti før vi måtte hjem til Edward sin leggetid. Jeg drømmer om like fint vær i morgen også, så vi kan gå på stranden, meeen dere kan jo bare gjette hva værmeldingen viser.

bading 17. juli 2013 (3)

2 kommentarer:


  1. Så koselig bilde av dere! :)

    Ja, det gjelder å nyte fineværet mens vi har det (det vet vi Bergensere alt om!). ;) Jeg har faktisk ikke badet ute i år (enda) (!). *Pysete Pingla* hihi ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja vi tar de sommersekundene vi får! Ikke at jeg er bergenser da, men jeg er jo nesten det likevel hehe

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...