mandag 22. juli 2013

Asiatiske goodies

Jeg har surfet litt for mye på eBay den siste tiden, og funnet så masse gøy jeg har lyst på! Jeg elsker jo asiatisk sminke og hudpleie, og jeg har funnet så masse nytt (jeg vet ikke om alle produktene er helt nye, men de er i hvertfall nye for meg). Og så er jo det meste ganske billig, så det er rett før jeg blakker meg totalt, haha! Jeg blir, som alltid, blendet av søte tuber og fine farger. Kanskje jeg bestiller et par godsaker på bursdagen min, som gave til megselv? Ser du noe du har lyst på?


English: I've been surfing eBay a tiny bit too much lately, and I've found so many new asian goodies I lust for. I'm easily blinded by cute packaging and bright colours. I might just put in an order on my birthday, as a gift to me. What do you guys think, see anything you like?

7 kommentarer:

  1. Den pore cover fra Holika Holika er amazing. Jeg er superfornøyd med det merke generelt sett. Etude House har heller aldri skuffet meg. Har bestilt litt fra Skinfood som jeg gleder meg til å teste ut ^_^

    SvarSlett
    Svar
    1. Ååååååå nå frister du meg enda mer!!! Har aldri prøvd Holika Holika før, bare Etude House, Skinfood og Dolly Wink. Kan ikke akkurat si at noe av det jeg har prøvd er amazing, men jeg har lyst å prøve mer i hvertfall. Hadde vippelim og liner fra DW da, og det var sinnsykt dårlig! Har lyst å prøve vippene deres likevel da.

      Slett
  2. Så utrolig søte produkter, asiatiske merker vet hvordan man skal friste lommeboka! Lurer på hvordan håndkremene er, kanskje jeg må prøve!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er de jeg lurer mest på også, bruker jo håndkrem som ingen morgendag haha!

      Slett
    2. Nå kjøpte jeg faktisk den fra It's Skin i Cherry Blossom. Jeg klarte ikke å la være! Og så kostet den jo bare 40kr hehe

      Slett
    3. Gjerne oppdateringer når du har fått prøvd de ut litt :D

      Slett
    4. Det skal jeg gjøre! Om ikke her så kommer det i hvertfall en liten notis på Instagram

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...