torsdag 4. juli 2013

Brudekjoleshopping

Ja folkens nå er jeg hjemme igjen! Vi landet sent i går kveld, og det eneste jeg orket før jeg la meg var å gi gavene jeg hadde med til Sam og vise han alt jeg hadde kjøpt til megselv og Edward. Men jeg har vært litt travel i dag også, og det er fordi jeg og min BFF/reisevenninne/forlover Martha har sett på brudekjoler i dag! Jeg håper virkelig dere orker litt brudeblogging framover, det kommer jo til å oppta endel av tiden min fremover!

Vi startet dagen på Belle Amie, og det var nesten litt antiklimaktisk å være der etter å ha gledet meg til å kjøpe brudekjole i årevis! Jeg fikk masse god hjelp fra den kjempehyggelige Ingrid, og hun og salongen gjorde det virkelig til en opplevelse å kjøpe brudekjole! Kan anbefale alle bruder i Bergen å besøke salongen deres. Jeg tror nok at jeg fant kjolen min der. En skikkelig prinsessekjole fra Maggie Sottero, selv om jeg var helt sikker på at prinsessekjole var det siste jeg skulle ha! Det var jo, ikke sjokkerende, den første kjolen jeg prøvde! Den er bittelitt over budsjettet, men jeg tror nok det skal gå. Jeg skal sove på det da, og sannsynligvis drømme om kjolen! På TV kjøper de jo somregel kjolen på flekken, men jeg mener nå at det er et såpass dyrt kjøp at det er lov å tenke bittelitt og bli bombesikker. Jeg har bilde av megselv i kjolen, men jeg kan jo ikke legge det ut hvis jeg skal kjøpe kjolen! Det får bli en overraskelse.

Vi var også en liten tur innom Brudehuset, men de hadde ikke så mange kjoler akkurat nå egentlig. Ikke var det like koselig å være der heller. Jeg fikk jo veldig god hjelp og fikk prøvd noen fine kjoler, men det ble bare ikke en opplevelse der.

DSC_2178

English: I am back from London! Our plane landed super late last night, so late that the only think I could manage when I got home was to give my boyfriend his prezzies and show him what I bought for me and Edward. But today has been quite the busy day as well because I went looking for wedding dresses with my BFF/travelbuddy/maid of honor Martha. We started at Belle Amie and got the full shopping-experience there. I even think I found my dress there, a beautiful ballgown from Maggie Sottero that made me feel like a princess. I have to sleep on it though, I definetly think you’re allowed to for such a big purchase! I won’t show you though, it’ll be a surprise until my wedding day! We also stopped by Brudehuset which had some beautiful dresses, just not the one for me. And I didn’t get that experience there either, which was a bit dissapointing. I hope you all survive a little bit of bridal blogging these next months, it will be a pretty big part of my life for a while!

4 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye :D Jeg elsker alt som har med bryllupp å gjøre, så jeg ser virkelig frem til brudeblogging ^_^

    SvarSlett
  2. Hey, ich habe Freund in Schwierigkeiten, was zu Hochzeit kaufen und wissen nicht, wohin sie gehen, um zu kaufen!

    SvarSlett
  3. Hei, takk for at du deler så mange vakre brudekjole!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...