onsdag 24. juli 2013

Chanel & Dior

Jaggu men fikk jeg ikke kjøpt meg Chanel Les Beiges likevel! Jeg hadde jo tenkt å gjøre det i Bergen, men så plutselig var vi i nærheten av butikken uansett. Jeg kjøpte farge nr 20 som er den ant lyseste (men den lyseste som selges i Norge). Det anbefales å kjøpe bittelitt mørkere enn du vanligvis ville brukt, siden den skal gi litt glød. Du kan også kjøpe enda litt mørkere og bruke den som bronzer. Uansett, jeg gleder meg utrolig mye å prøve det! Har hørt utrolig mye bra om det, både fra kjente og ukjente. Jeg nevnte jo at jeg kjøpte Dior Addict lipgloss i fargen Dolly Pink også. Gotta have pink!

DSC_2294

English: I got Chanel Les Beiges this week after all! I’m so excited about it because I’ve heard it’s pretty amazing. I bought it in the color 20, because I heard you should buy it a tiny bit darker then usual so it will give you that glow. You can also buy it even darker and use it as a bronzer. And, as I said yesterday, I also got the Dior Addict lipgloss I wanted, in Dolly Pink.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...