fredag 26. juli 2013

En liten påminnelse

God morgen alle sammen!

Ville bare minne dere på et par ting her på morgenkvisten, før jeg hopper i bilen og reiser hjem til Bergen. Først vil jeg minne dere på spørreundersøkelsen jeg blogget om tidligere i uken. Tusen takk til alle som har svart, men hun trenger flere svar! Det tar under fem minutter og jeg blir evig takknemlig. Finn den HER. Husk at spørsmålene handler om DENNE bloggen.

Jeg må jo også minne dere på konkurransen som har gått de siste ukene. Du kan vinne en liten goodiebag med saker jeg tok med hjem fra London, og den avsluttes søndag kveld. Finn den HER.

Ha en kjempegod fredag alle sammen! Jeg håper alle får like fint vær som vi har i Sandefjord akkurat nå, og jeg håper at dere ikke må være fanget i en bil sånn som jeg må.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...