tirsdag 30. juli 2013

Favoritter i juli

Juli begynner å nærme seg slutten, og høsten er rett rundt hjørnet. Jeg har første dag på jobb i dag, men jobber hjemme og det er litt deilig. Det føles som om juli har vart i ca. to dager, jeg har jo nesten bare reist hele måneden, men nå er jeg jo hjemme igjen i Bergen. Og det pøsregner. Jaja, snart er det august, og det betyr bursdagen min, så det kan jo ikke bli alt for ille!


- Min elskede Pradaveske, selvfølgelig! Kjøpte den jo 1. juli og jeg har ikke sluttet å se på den siden det.

- About a Girl av Lindsey Kelk. Jeg har alle bøkene til Lindsey og jeg elsker alle like mye! Koselig chick-lit som er perfekt om sommeren. Spennende var den også!

- Guerlain Cils D'Enfer maskara. Jeg har brukt denne i en måned nå og så langt er jeg utrolig fornøyd! Den gir herlig volum og klumper minimalt. Den blir ikke alt for hard heller, og det liker jeg.

- Estée Lauder blush i Peach Nuance. Selv om det er mange år siden jeg kjøpte denne er det først nå jeg har falt ordentlig for den. Det er en matt ferskenfarge som har vært utrolig populær, men jeg tror fortsatt det er veldig vanskelig å få fatt på den. God formula, så jeg kunne definitivt prøvd flere farger.

- Dior DiorSkin Nude Tan bronzer i Honey. Nesten helt matt bronzer med biiiiiiiittelitt shimmer, og fargen er ganske naturlig. Ikke tidenes mest amazing bronzer, men jeg har brukt den hele sommeren fordi boksen er beyond gorgeous!

- NARS Radiant Creamy Concealer i Chantilly. Min nye elskling! Det er den eneste jeg har brukt siden jeg kjøpte denne, alle de andre gikk i søppla. Selv om den ikke er veldig tykk dekker den utrolig godt, selv mørke ringer rundt øynene. Den er veldig drøy, og legger seg pent uten skjolder.

Hva var dine favoritter denne måneden?

English: July is almost over, and I'm beginning to feel ready for fall. It's raining here, so summer isn't all that exciting anyway. August brings my birthday at the very least, so that can't be all bad! Of course my Prada bag is a fave, and I can recommend About a Girl by Lindsey Kelk, she always writes the best chick-lit. Guerlain Cils D'Enfer is my new fave mascara, big volume with little clumping. Estée Lauder blush in Peach Nuance that I bought years ago but am now falling inlove with (great formula). Dior DiorSkin Nude Tan bronzer in Honey, not because the formula is amazing but because the packaging is! NARS Radiant Creamy Concealer in Chantilly is my new go to concealer, haven't used anything else since I got this. It's even amazing on dark circles.

1 kommentar:

  1. Skjønnet godt at Prada'en er en favoritt denne måneden (resten av liiivet også!) :D

    Mine favoritter denne mnd må være Clinique CC-cream og MAC Play Extended Lash mascara :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...