søndag 7. juli 2013

Finished products of May & June

DSC_2222

Jeg har utsatt dette innlegget så lenge som mulig (masse arbeid=tiltak), men nå er det endelig her folkens! Enda en gang har jeg slått sammen to måneder, og det er jo rett og slett fordi jeg ikke tømmer så veldig mange produkter på en måned.

DSC_2223

KROPP

Palmolive Naturals Passion Flower shower milk – Er jo stor fan av disse shower milkene til Palmolive. Denne tørker ikke ut huden og dufter samtidig utrolig godt av pasjonsfrukt./Big fan of these shower milks. They don’t try out your skin and smells divine of passion fruit.

Victoria’s Secret True Escape shower gel – Hvem elsker ikke disse fra VS? Denne lukter helt magisk, og det er jeg sikker på at de andre gjør også. Denne gir ikke super mye fukt, så vær litt forsiktig hvis du har veldig tørr hud. Den funker fint for meg med veldig tørr hud nå om sommeren, men ville brukt noe annet om vinteren./Who doesn’t love these? This smells divine, and I’m sure the others do too. Be wary if you have dry skin, these don’t give tons of moisture. I have very dry skin but it’s allright now during summer, but I would use something else during those dry winters.

Palmolive Mineral Spa shower gel – Denne er fra Mineral Spa serien og jeg har elsket den siden den kom ut. Jeg blir aldri lei av å lukte på den! Den skal i teorien eksfoliere, noe jeg vil påstå den ikke gjør selv om den inneholder små korn. Topp såpe er den uansett!/I’ve loved this ever since it first came out and I just can’t get enough of how it smells. It’s suppost to exfoliate with it’s little beads, but it doesn’t. Still a great soap though.

Vichy Antiperspirant deodorant – Har tidligere skrevet om denne her.

DSC_2225

HÅR & ANSIKT

Kérastase Reflection Bain Chroma Captive shampoo – Sjampoo for farget hår. Ja, den holder på fargen bedre og den tørker ikke ut håret. Hva mer kan man be om?/Shampoo for colour treated hair. Yes, it keeps colours intense for longer and it’s not drying. What more can you ask for?

Pantene Pro-V Repair & Protect conditioner, Chanel Démaquillant Yeux Intense eye make-up remover og La Prairie Purifying Cream Cleanser – Har tidligere skrevet om disse her.

Bobbi Brown gel eyeliner – Min favorittliner og fargen er selvfølgelig Black Ink. Denne er ikke tom, men nå har jeg brukt den i et halvt år og den har nå blitt såpass seig at det er vanskelig å være presis nok med den. Dette er sannsynligvis den beste gelelineren på markedet, og den glir på som silke når den er ny./My favorite liner in all the land, in the colour Black Ink of course. This isn’t technically empty, but after using it for six months it’s gone a bit thick and you can’t be as precise as when it’s new. This might just be the best gel liner on the marked, and when it’s new it just glides on like silk.

DSC_2226

HENDER

Avène Cold Cream hand cream – En av de dårligere håndkremene fra apoteket. Denne gjorde virkelig ikke jobben gjort hos meg, og det er ekstra ille siden jeg ikke har så tørre hender nå på sommeren!/One of the worst pharmacy hand creams out there. This just didn’t do the job, and that’s saying something considering my hands aren’t all that dry during the summer!

A-Derma Intense Repair hand cream – Denne håndkremen derimot er helt fantastisk! Det må vel bære åpenbart siden jeg har tømt tre tuber på såpass kort tid. Beste håndkremen jeg noensinne har prøvd, og den passer godt for selv veldig sensitiv hud./This hand cream on the other hand is amazing! Obviously since I’ve finished off three tubes. Best hand cream I’ve ever used, and it’s even OK for very sensitive skin.

OPI Skyfall nailpolish – Signaturfargen min! Alle vet jo at neglelakker aldri blir tomme, bare så seige at de ikke kan brukes lenger. Jeg har brukt denne neste hver dag siden begynnelsen av november, og jeg blir visst aldri lei. OPI er som vanlig av topp kvalitet./My signature shade! We all know that nail polishes never really empties, they just turn so thick it’s impossible to use them anymore. I’ve worn this almost every day since early November, and I just can’t seem to get enough. OPI means great quality, as always.

Seche Vite dry fast top coat – Det er helt umulig å slå tørke/hardne tiden på denne, men desverre krymper den neglelakken bittelitt. Personlig er jeg villig til å overse små kanter uten neglelakk for å slippe unna evig tørketid! Har på det beste klart fem dager uten chipping./Nothing beats the drying/hardening time of this, unfotunately it slightly shrinks the polish. I however am willing to overlook shrinkage for close to zero drying time! Best results I’ve had is five days without chipping.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...