tirsdag 2. juli 2013

God morgen fra London!

Hei alle sammen! Det er formiddag her i London og vi har endelig kommet oss ut av hotellet og sitter på Pret og spiser avocado chicken til frokost. Pga noe tull hadde vi ikke Internett på rommet lenge nok til at jeg rakk å blogge i går, men da har jeg jo bare enda mer å vise dere når jeg kommer hjem. Jeg kan jo fortelle dere at jeg shoppet noe veldig fint i hvertfall!

Nå bærer turen straks ned til Selfridges på jakt etter gaver til familien og kanskje litt sminke. Jeg kommer nok til å bruke instagram litt utover dagen, så sjekk gjerne innom der!

English: Good morning from London! We're having breakfast at Pret at the moment, and after that we're heading to Selfridges for more shopping. I didn't have time to blog yesterday because there was a mistake at the hotel and we only got one hour of internet. But all the more to show you when I get home! I can however tell you I bought something very exciting yesterday! I'll be instagramming through the day, so be sure to follow me there!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...