torsdag 18. juli 2013

Guerlain Orchidee Imperiale foundation

Wow sier jeg bare! Jeg MÅ ha denne foundationen! Den MÅ komme i min farge, og jeg må finne den på neste Londontur. Jeg leste nettopp en liten speed review på Café Makeup, og jeg visste på sekundet at dette var noe for meg. Den er veldig dyr, den dyreste jeg har sett i salg, men jeg bruker jo mye mer på fuktighetskrem, så hvorfor ikke bruke 1300kr på foundation? Eneste butikken jeg har sett som sender den til Norge er Harrods, men vi får håpe den kommer på FU snart siden de har gratis frakt. Tenker meg at den er såpass dyr at den ikke kommer i salg i Norge, og et rykte sier at den ikke skal komme til USA heller. Hvis den er så fantastisk som de skal ha det til, vil den være perfekt til bryllupet mitt!

Hva tror dere? Vil ha eller for dyr?

3098687

English: I absolutely NEED this foundation! It needs to come in my shade and I need to find it on my next trip to London. I read a little speed review and I knew right away it was for me. If I spend that much on moisturiser, why wouldn’t I on foundation? Hopefully it will be perfect for my wedding day. What do you think? Want it or is it too expensive?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...