tirsdag 23. juli 2013

Harrytur

I dag har jeg vært på harrytur til Sverige for å kjøpe billig øl og brus til bryllupet. Det er en interessant opplevelse å reise til Strømstad. Første gangen ble jeg sjokkert over hvor harry disse menneskene er, men denne gangen ble jeg mest sjokkert over hvor utrolig uhøflige flesteparten er. Ingen smiling, ingen takk for hjelpen. Masse knuffing i stedet for. Hva skjedde meg folkeskikk? Jeg syns generelt sett at mangel på folkeskikk er et stort problem i Norge, men dette var bare ekstremt. Jeg blir helt paff.

Men utenom det hadde vi det egentlig veldig hyggelig, vi tok med to av Sam sine søsken så vi fikk kvotene deres og kjørte hjem til Norge etter en tur på kjøpesenteret i Nordby. Jeg skulle egentlig kjøpe det nye pudderet fra Chanel, Les Beiges, men først hadde de ikke riktig farge på båten og så var det så mye dyere i Sverige enn i Norge, så det får bare vente til neste uke. Akk! Jeg som hadde gledet meg så fælt. Fikk røsket med meg en lipgloss fra Dior da, den jeg hadde i ønskelisten for et par uker siden. Oppdaget også at MAX Hamburgere kanskje har de beste fast food burgerne ever fra en kjede. Livet er ikke bare surt!

IMG_20130723_085509

IMG_20130723_093519

IMG_20130723_093541

IMG_20130723_121623

English: Today we took a traditional norwegian harrytur to Sweden, to buy cheap soda and beer for the wedding. It’s always quite interesting. It bothers me how the people that do those trips are insanely rude. No smiles, no eyecontact, no thank you, no nothing. I was going to pick up Chanel Les Beiges, but at first they didn’t have the color I wanted on the boat, and then it was so expensive in Sweden. It will have to wait. I did pick up the Dior lipgloss I wanted though, so it’s not all bad!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...