mandag 1. juli 2013

He put a ring on it

Nå er jeg jo på vei til London og jeg tenkte at dette var perfekt anledning til å fortelle dere at jeg endelig er forlovet! På tirsdag gikk Sam ned på ett kne med verdens fineste diamantring og jeg sa jo selvfølgelig ja. Jeg har jo ventet i en liten evighet, jeg visste at jeg skulle gifte meg med han før vi ble kjærester til og med! When you know, you know!

English: Now that I'm on my way to London I thought it was the perfect time to tell you that I got engaged on Tuesday. Sam went down on one knee with the most beautiful diamond ring, and of course the answer was yes! It feels like I've been waiting for this forever because I knew I would marry him before we were even boyfriend and girlfriend. When you know, you know!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med forlovelsen! Nydelig ring!

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Utrooolig pen ring!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...