torsdag 18. juli 2013

Inspirasjon til kakebord (6 måneder igjen!)

I dag er det 6 måneder igjen til jeg skal gifte meg, bare et lite halvt år. Det er jo kortere tid enn Edward har vært i live! Mye er på plass allerede, kjole, mat, lokale og fotograf er klart, men det er mye arbeid igjen med å få alt til å se perfekt ut. Jeg er perfeksjonist, men ikke så flink til å dekorere! Fint oppsett av kakebord er jo nesten gratis dekorering hvis det blir bra, og jeg har tenkt mye på hvordan det skal settes opp. Jeg fant nemlig et tre tårns fat som er perfekt til makroner for et par dager siden, så jeg føler meg veldig inspirert! Jeg syns det er veldig fint å jobbe i høyden, og jeg er også stor tilhenger av å ha litt godteri og annet søtt sammen med alle kakene. Her er noen inspirasjonsbilder fra min personlige samling.


English: It's six short months until my wedding day today, and even though most of the big things are ready (dress, food, photographer, venue), there's still lots to do making everything look perfect. I'm a perfectionist, but I'm not very good at decorating! I think a pretty cake table is decoration in itself, and I think it's a good idea to work with height. I got so inspired this week after finding a three tier tray for macarons! Here are a few inspirational pictures from my personal collection.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...