fredag 5. juli 2013

London dag 2

Hovedmålet for meg på dag to var selvfølgelig Selfridges! Jeg elsker den butikken og kan være der i timevis. De har jo like mange designere som Harrods, men de fokuserer litt mer på et yngre publikum og har også mange rimeligere designere. Siden jeg er en tulling som ikke hadde svart cardigan men søt kjole måtte jeg på en genserjakt først, og fant en i cashmere fra Zara på salg for bare 200kr! Bargain!

20130702_114952

Det ble en liten tur innom Forever 21 før Selfridges, dårlig kvalitet med masse søtt og billig!

20130702_114921

Jeg hadde litt tid til å speile meg og vesken.

20130702_121545

Woooo Selfridges!

20130702_130433

20130702_130440

Første stopp Christian Louboutin. Men bare for å kikke!

DSC_2185

Jeg tok med matchende Ralph Lauren Polo-skjorter hjem til guttene mine.

20130702_170307

Vi testet et assortert utvalg donuts fra Krispy Kreme. Sugar overload!

DSC_2186

Fra Disney Store ble Kermit med hjem til Edward.

20130702_154359

20130702_154409

Før vi gikk tilbake til hotellet måtte vi selvfølgelig finne ut hva Boots kunne tilby.

IMG_20130702_182802

Vi chillet så lenge at jeg ble sulten og tok turen til Nero, og siden jeg er en supergod venninne tok jeg selvfølgelig med iskaffe til Martha.

Om kvelden spiste vi middag på Jamie’s Italian i Covent Garden, som er en restaurantkjede eid av Jamie Oliver. Det er en av hans billigste restauranter, men vi syns maten var veldig god. Jeg hadde den saftige kyllingen og Martha sa at torellinien var amazing. Desverre var det bekmørkt der inne, og umulig å ta bilder. Etterpå stakk vi innom en random klubb vi gikk forbi og bare sladret, hadde cocktails og diskuterte fulle jenter på klubben, akkurat som BBFs burde!

English: Our 2nd day in London was all about Selfridges for me! I love the urban vibe there, and it’s almost like Harrods but for a younger audience and with more contemporary designers. I needed to get a black cardigan first, and found a beautiful one in cashmere at the Zara sale for just 19 GBP, bargain! We stopped by Forever 21 as well, and I had a little time to camwhore myself and my Prada-baby. First stop at Selfridges was Christian Louboutin, but only to look! I got some matching shirts for my boys at Ralph Lauren Polo, and a selection of donuts at Krispy Kreme. Before heading back to the hotel I bought a little Kermit for Edward, and we took a look at some make-up offerings at Boots. That night we had dinner at Jamie’s Italian in Covent Garden, one of his cheaper restaurant chains. The prices are good and I think the food was too! I had the juicy chicken and Martha said the tortellini was divine! We ended the night at some random club gossiping, having cocktails and people watching.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...