lørdag 6. juli 2013

London dag 3

Onsdagen ble vår siste dag i London, og det er alltid både kjipt og gøy med hjemreise. Jeg hadde utvilsomt en av de beste Londonturene noen sinne, og tiden gikk så utrolig fort samtidig som det føles som om vi var der kjempelenge. Jeg hadde jo savnet Edward veldig, det var første gang jeg sov borte fra han, og jeg var rimelig klar for å komme hjem da vi våknet onsdag morgen.

Onsdag var all about Harrods, og vi tok det som en tur og gikk fra hotellet vårt (maks 15 min å gå hver vei). Vi hadde veldig god tid der siden vi ikke hadde noen andre planer den dagen, så det ble litt dilling.

20130703_121113

Måtte jo kikke litt på leker, og de hadde en hell vegg med kun Hello Kitty-bamser! Hadde sikkert kjøpt ti stykker hvis jeg hadde hatt plass hjemme (eller i bagasjen).

20130703_123645

Jeg møtte jo SELVFØLGELIG innom Ladurée og prøve makronene deres!

20130703_130401

Rimelig usunt mellommåltid på Yoo Moo; sjokolade fro-yo med jordbær. Tro det eller ei så er dette den minste størrelsen deres! Det er enda godt at kroppen ikke kan ta opp kalorier når man er på ferie, visste du det?

DSC_2188

Dere trodde vel ikke jeg skulle komme hjem helt tomhendt på sminkefronten? Hovedgrunnen til å besøke Harrods var at jeg ville sjekke ut concealeren til Burberry som skal være sinnsykt bra, men desverre var den lyseste fargen litt for mørk for meg. Heldigvis ligger det en Space.NK butikk rett i nærheten og der kjøpte jeg NARS Radiant Creamy Concealer i Light1 Chantilly og Hourglass Veil Mineral Primer i en liten utgave (det tok meg tross alt tre år å bruke opp min forrige primer!).

20130703_144948

Deretter ruslet vi tilbake mot hotellet og spiste sen lunsj/tidlig middag på Byron Burger. Jeg hadde lest at de hadde helt insane gode hamburgere, og det har de virkelig! Jeg hadde cheeseburgeren, og jeg vil ikke se bort fra at det er den beste burgeren jeg noen sinne har spist! De har restauranter over hele London og et fåtall andre byer i England, og jeg anbefaler alle som er glad i burgere å stikke innom!

IMG_20130703_195853

Vi dillet i butikkene på Gatwick i timevis, og jeg klarte å finne etterlengtede About a Girl av Lindsey Kelk en dag før utgivelse! Jeg har alle bøkene hennes og elsker hver eneste en!

20130703_202830

Så var det på tide å komme seg hjem da.

IMG_20130703_203551

Jeg er jo så gammel nå at jeg blir utslitt av tre lange dager med shopping.

IMG_20130703_212201

Enda godt jeg hadde makroner å kose meg med.

20130703_212506

English: Wednesday was our last day in London and even though it had been one of my best London trips ever, I was so ready to come home to Edward. That day was all about Harrods, and we actually walked there from our hotel. We had lots of time there and of course that meant we had to look at toys, get macarons at Ladurée and relax with fro-yo at Yoo Moo. The main reason for visiting Harrods was so that I could check out Burberry’s concealer, but the lightest shade was to dark for me. Luckily we found a Space.NK nearby and I picked up NARS Radiant Creamy Concealer instead and a small sized Hourglass Veil Mineral Primer as well. On the way back to the hotel we stopped at Byron Burger for some food because I’d heard they have amazing burgers and it’s true! Probably the best burger I’ve ever had. Check them out if you’re in England. At the airport I found a copy of Lindsey Kelk’s new book About a Girl one day before it’s official release, and I was super happy because I already have all her books and loooooove them. Then it was time to head home, knackered. Good thing I had some macarons to munch on!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...