torsdag 11. juli 2013

Ønskeliste til 25-årsdagen

NÅ er det jo ikke mange ukene igjen til bursdagen min, og i år fyller jeg hele 25 år, eek! Det føles veldig rart å si det høyt, det høres liksom så gammelt ut. Jeg syns jo ikke andre er gamle når de er 25, men plutselig er jeg visst ikke i begynnelsen av 20-årene lenger. I morgen er det bare tre uker til, tre uker igjen som “begynnelsen av 20-årene”! Hvordan skjedde dette? Dere blir vel ikke akkurat sjokkert nå som jeg kommer med ønskeliste vel? Jeg har jo alt jeg egentlig trenger (utenom et hus, påstår vi trenger det), men det er jo alltid materalistiske saker og ting jeg vil ha. Dyre ting, megasjokk! Jeg kastet på Louis Vuitton vesken jeg ønsker meg også. Jeg vet jo at jeg ikke får den, den er jo rimelig dyr, men herreguuuuuuuuuud så jeg vil ha den!

bursdag2013_

Alexander McQueen chiffon scarf i fuchsia/sky blueHermès Clic H armbånd i blå/gullAlexander McQueen leather bracelet i svartCarrie-navnesmykke i gull og 50cm lenke med Edward påMAC 210-børsteDior lipgloss i Dolly Pink (eller en annen lyserosa) – Anya Hindmarch Marano clutch i gull – Samsonite koffert, stor og rosa – Louis Vuitton Alma PM Vernis i Blanc Corail

English: In just a few short weeks, my 25th birthday is coming up. Three weeks tomorrow to be exact. Saying it out loud feels so old! I don’t think other people are old at 25, but all of a sudden I’m not early 20s anymore. Only three weeks left of early 20s. I guess there’s no surprise I’m posting a wishlist, since I have everything I need (except a house, I do need one of those). But as always, there’s a bunch a material things I would like. Expensive things, no shocker there! I added the Louis Vuitton bag I want as well, even though I know it’s too expensive. But I just want it SOOOOOOOOOOOOOOO bad!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...