søndag 7. juli 2013

Prada Saffiano Lux Tote Bag

Nå skal dere endelig få se min fantastiske Prada-veske! Som dere vet har jeg planlagt dette kjøpet i nesten et år, og spart pengene mine lenge. Det var jo hovedsaklig for å kjøpe vesken jeg reiste til London denne uken! Dette er min første ordentlige designerveske (har MBMJ og By Malene Birger fra før av), men det blir ikke den siste! Selvfølgelig ga det mersmak. Jeg føler meg helt fantastisk når jeg bruker den, og jeg fikk mange lange blikk da jeg brukte den i London (det er sikkert ikke så mange i Bergen som kjenner den igjen). Det sto egentlig mellom to modeller, men jeg gikk til slutt for denne som er produktnummer BN1786 i fagen Nero (svart). Jeg kjøpte den på Prada-butikken i Old Bond Street, som er hovedbutikken deres i Storbritania. Jeg ville ha the full experience og sa jeg ville ha den i esken, noe jeg angret sårt på fordi den var så sinnsykt tung! Jeg sverger at esken var tyngre enn vesken, og jeg endte jo opp med å dra den rundt resten av dagen.

Herreguuuuud jeg er så fornøyd! Jeg hadde trodd det skulle føles rart å gå rundt med en så dyr veske, men det føles bare utrolig deilig! Jeg har den i stuen og ser på den hele tiden, haha. Jeg er veldig glad som valgte denne som min første ordentlig dyre veske, for den passer til omtrent alle klærne mine og jeg syns den er classy men passer til hverdags.

20130702_094518

20130702_094618

DSC_2209

DSC_2211

DSC_2219

Er den ikke deilig??? Jeg anbefaler alle å ta turen til butikken hvis du skal kjøpe noe fra Prada, det er en helt egen opplevelse å gå der i forhold til f.eks. Selfridges. Den kan også bestilles til Norge fra Saks, men den blir jo betraktelig mye dyrere der enn å kjøpe den i butikk selv.

English: Here it finally is, my beautiful Prada bag! As you know I’ve been planning this trip for alsmost a year, and it’s the main reason I travelled to London this week. This is my first high fashion designer bag and it feels amazing wearing it! This is the BN1786 model in Nero (black). I bought it from the Old Bond Street store, and I’m so happy I went there because you get the full experience. I wanted the box with it too, but I seriously regretted it because I’m pretty sure it weighed more than the actual bag! I’m so happy I got this bag though, and even though I thought it might, it doesn’t feel wierd wearing such and expensive bag. It goes with just about my entire wardrobe, and I just love it so much I can’t stop looking at it! Isn’t it just delicious? You can order it from Saks if you can’t get near a store.

3 kommentarer:


  1. Åh, såå fiiin! :D

    Gratulerer så mye med din første, ordentlig store designer veske! :)

    Tidløs, elegant og klassisk, men samtidig fin til hverdagsbruk!

    Jeg kjøpte mine to første da jeg var i London i november. Mulberry Bayswater (en i Oak, og en i svart). :)

    SvarSlett
    Svar
    1. gratulerer til deg også da! De Mulberry-veskene har vokst veldig på meg den siste tiden altså, kunne nesten tenkt meg en Alexa i Oak (den fargen er såååå fin!), men jeg føler egentlig ikke at det er helt min stil

      Slett
  2. De veskene er nydelige, er helt forelsket!! Har en helt lik selv, bare i fargen Caramel.
    Bruker også å ha den i stuen å se på den osv, trodde jeg var den eneste.
    Godt å vite at jeg ikke er det, hehe!
    Kjøpte min i Oslo på Kamikaze Donna. Er veldig fornøyd! :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...