søndag 21. juli 2013

Sam 26 år

I dag feirer jeg min livs kjærlighet, min forlovede, min kjæreste Sam. Han blir 26 år i dag! På fredag reiste vi til Sandefjord, så han har fått feire dagen sin med familien. Vi har hatt SÅ mye kake! Søsteren hans bakte tre gigacupcakes, og de to jeg smakte var sinnsykt gode (og mektige!). Vi har også funnet sommeren her, den hadde visst gjemt seg på østlandet. Vi badet i går, og Edward tok sitt første ordentlige bad! Det var ikke så gøy i begynnelsen, men så fort han ble vant til vanntemperaturen storkoste han seg.

DSC_2282

IMG_20130721_093710

DSC_2276

DSC_2280

English: My darling boyfriend and fiancée Sam turns 26 years old today! We travelled to Sandefjord on Friday, so he gets to celebrate with his family. We had three cakes, because his sister made three huge (and delicious) cupcakes. We also found summer here, and yesterday we had our first proper swim of the year. Even Edward liked it after he got used to the temperature.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...