tirsdag 2. juli 2013

Sliten

Oh yes! Enda i dag går mot kveld. Jeg sitter på hotellrommet og chiller med en lemonade og ser på tv. Vi skal snart gjøre oss klare for middag, men vi er bare så sinnsykt slitne! Jeg er ganske sikker på at vi var på Selfridges i mange timer, men jeg har faktisk bare kjøpt to ting til meg selv i dag og masse gaver til Edward. Jeg har også kjøpt inn litt til en konkurranse som kommer snart! Akkurat nå ligger alt strødd utover sengen, er vi de eneste som gjør det etter en dag med shopping?

English: what a day! We're relaxing at the hotel after a long day of shopping and we're sooo tired. I'm pretty sure we spent hours at Selfridges and I got lots of things for Edward and only a couple of things for myself believe it or not. At the moment everything we bought today is scattered across the bed, are we the only ones that do this?

2 kommentarer:

  1. Halve moroa er jo å legge alle innkjøpene utover senga etter endt shoppetur og kikke fornøyd på dagens innsats ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke sant! Ifølge kjæresten er det er mareritt! Han dør inni seg hver gang jeg gjør det

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...