mandag 22. juli 2013

Spørreundersøkelse for en masteroppgave

Hei folkens!

I dag kommer jeg til dere for å be om litt hjelp! For et par dager siden ble jeg kontaktet av Marianne som tar en master i markedsføring ved Warwick Business School i England. Hun spurte om jeg kunne linke til en spørreundersøkelse hun har laget om bloggleseres kjøpevaner på internett, der hun skal analysere svarene til oppgaven sin. Så da ber jeg dere, om dere kunne være så snille (for dere er jo snille lesere) å fylle ut skjemaet hennes. Jeg hadde blitt så veldig takknemlig! Det er helt anonymt å delta, og informasjonen vil ikke bli brukt til noe annet enn oppgaven hennes. Spørsmålene handler om denne bloggen, i tilfelle det skulle være noen tvil!

Jeg setter SÅ pris på dette folkens, tusen takk på forhånd! Skjemaet finner du HER.

English: I’m here to ask you for some help today guys! A few days ago I was contacted by Marianne who studies marketing at Warwick Business School in England, about her master thesis in blog readers internet buying habits. She has a form that I would be SOOOO grateful if you could fill out for her. It’s completly anonymous and the information will not be used for anything else. Thank you so much guys, love you! Find the form HERE. You can change the language to english in the top right corner. The questions are about this blog, in case there was any doubt.

5 kommentarer:

  1. Jeg skj;nner ikke sp;rsm[la...snakker hun om en spesiell blogg_ Eks det st[r> @The blogger is very knowledgeable@. Hvilken blogger_

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er jo denne bloggen, selvfølgelig!

      Slett
    2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...