søndag 14. juli 2013

Vinn en London-goodiebag!

Jeg er jo så glad i dere leserne mine, og jeg vet jo at dere er glad i sminke, så jeg har tatt med litt hjem fra London for å feire at bloggen er tilbake!
londonkonk1
DETTE INNEHOLDER GOODIEBAGEN:
Juliutgaven av Glamour Magazine
Bourjois Délice de Poudre Bronzing Powder i fargen 52
Sinful Colors neglakk i fargen 930 I Miss You
Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain i fargen 010 Darling Chérie
Cadbury Dairy Milk Jelly Popping Candy Shells melkesjokolade
DETTE MÅ DU GJØRE FOR Å VINNE:
Du har mulighet for å få to (2) lodd i denne konkurransen, og vinneren vil bli trukket tilfeldig.
- Du må like bloggen på BlogLovin’ og dele konkurransen på Facebook.
For et ekstra lodd kan du:
- Lage et innlegg om denne konkurransen i bloggen din der du bruker bildet over og linker til dette innlegget.
Konkurransen går til 28. juli kl. 20.00 og vinneren vil bli kontaktet på e-post eller via bloggen sin. Alle som deltar må legge igjen en kommentar og skrive hva du har gjort. Hvis du allerede liker meg/følger meg skriver du det i kommentaren. Vinneren har da tre (3) dager på å svare, hvis ikke vil en ny vinner bli trukket. Alle som ikke har blogg må legge igjen e-postadresse så jeg kan kontakte deg hvis du vinner. Hvis du skriver innlegg i bloggen din må du legge igjen link til innlegget, og det må være publisert til konkurransen avsluttes, og det er da jeg sjekker at de er godkjent. Vinneren må være bosatt i Norge.
Lykke til!

Konkurransen er avsluttet og vinneren har blitt kontaktet via e-post. Tusen takk til alle som deltok!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...