fredag 2. august 2013

25

Gratulerer med dagen til meeeeg! Endelig er dagen her, min 25. bursdag. Det er MIN dag i dag, og så langt har jeg hatt en fantastisk dag. Sam gjør en kjempegod jobb med å få meg til å føle meg spesiell, og her i huset er mamma i fokus. Det første som skjedde i dag morges var at jeg fikk bursdagsgaven min, som kom i en oransj boks i år også. Han må være verdens flinkeste kjæreste! Etterpå ble det verdens beste sjokoladekake, og nå har vi hentet mamma fordi hun skal sitte barnevakt i kvelden. Det betyr restaurant uten baby i kveld, og fest i morgen. Gleder meg!

Anyway! Her er armbåned jeg fikk fra min elskling. Det er Clic H (også kalt Clic Clac) fra Hermès i gull og jeg tror den andre fargen er Jade Green. I love it! Jeg føler meg så utrolig heldig, og jeg har det selvfølgelig på meg allerede! Jeg har også fått litt penger av mamma (før jeg reiste til London), en rosa koffert av pappa og litt servise (blå Taika) fra mormor og tante.

DSC_2428DSC_2413 

English: Happy birthday to me! Today is MY day, and hubs is doing an amazing job making me feel special. I started the day by opening my birthday gift from him, and once again it came in an orange box. My favorite kind of box! We’ve already had lots of birthday cake, and we’ve picked up my mom so she can babysit this weekend. We’re doing out to dinner tonight, and tomorrow it’s partytime! Hubs got me the beautiful Hermès Clic H (or Clic Clac) bracelet I’ve wanted for ages, in gold and I think the enamel is Jade Green. I’m so lucky! I’m wearing it already, of course!

2 kommentarer:

  1. Hei och gratulerar med dagen!

    Fann dig via Purseforum, såg där att du var på jakt efter en Alma Vernis i färgen Blanc Corail. Om du fortfarande är det, kan du väl höra av dig till min mail =)

    Klem
    Amanda

    SvarSlett

  2. Gratulerer så mye med overstått!! :) Håper du hadde en kjempeflott dag og koste deg masse! :)

    Kjempefint armbånd, og FRISTENDE KAKE !! hihi ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...