fredag 23. august 2013

Beauty-inspo på Instagram

Dere vet jo at jeg er lider av en seriøs Instagramavhengighet, og sannheten er at jeg sjekker nye bilder sikkert én gang i timen mens jeg er våken. Jeg elsker at feeden min er full av inspirasjon, så jeg følger mange flotte jenter som legger ut fine sminkebilder. Jeg tenkte at jeg skulle dele noen av favorittene mine, og fortell meg gjerne om dine favoritter så jeg kan følge flere.

_michellemolina

@_michellemolina

gsoleng

@gsoleng

hello__eve

@hello__eve

melissaaaaao

@melissaaaaao

misslizheart

@misslizheart

slmissglam

@slmissglam

thefabclassychic

@thefabclassychic

thrumyrosyglasses

@thrumyrosyglasses

vivianavelazquez

@vivianavelazquez

English: Y’all know I’m seriously addicted to Instagram, and I look finding beauty and make-up inspiration there. I’m sharing some of my favorite people, and if you have any to recommend, please share them in the comment section.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...