fredag 9. august 2013

Bryllupsinvitasjoner

Nå er det snart bare fem måneder igjen til bryllupet, og det betyr at jeg snart må bestemme meg for invitasjoner og få bestilt de. Vi har faktisk tenkt å bestille de fra VistaPrint, som har et stort utvalg av bryllupsinvitasjoner. Det er selvfølgelig ikke verdens beste kvalitet, men når man jobber med budsjett må man velge noen få ting som skal prioriteres, og invitasjoner er ikke en av de for oss. Jeg syns faktisk VistaPrint side er overraskende fine, og de koster bare en brøkdel av prisen til typiske bryllupsinvitasjoner.  Akkurat nå står det mellom disse fire for oss, men jeg lener veldig mot nummer 2. Den er enkel og klassisk, med bryllupsfargene våre (lyseblå og gull). Men de andre er jo så utrolig fine! Hvilke ville dere valgt? Og er det noen der ute som har erfaring med bryllupsinvitasjoner derfra?

1/2/3/4

English: The wedding is almost five months away, and I'll have to pick out the invitations pretty soon. We're actually going to order them from VistaPrint. Not the best quality in the world, but we have to prioritize our budget and I think these are surprisingly pretty. Right now it's down to these four, but I'm leaning towards number two. Which would you choose? And do anyone have any experience with wedding invitations from VistaPrint? I would love to hear your thoughts.

7 kommentarer:


  1. Jeg syntes nr. 2 og 3 var de fineste! Enkle, "rene", klassiske og elegante! :)
    Syntes nr. 1 og 4 ble litt for "voldsomme", hvis du skjønner hva jeg mener. Less is more.. ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjæresten likte også nr 3 best, men jeg syns kanskje den er litt for enkel. Jeg er virkelig ikke en 'less is more' kinda girl, hehe, men er enig i at de andre fort kan bli litt voldsomme, spesielt til et bryllup.

      Slett
  2. 2 eller 4. De andre ga meg litt sånn hjemmelaget i paint-følelse ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nr 4 er faktisk mitt andrevalg! Men kjæresten var ikke så glad i den, så det blir nok nr 2. Godt å se at jeg ikke er den eneste som liker den!

      Slett
  3. Heisann:) Hvilken invitasjon gikk dere for? Og ble dere fornøyde?

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi gikk for nr 2 og vi er kjempefornøyde. De er kjempeflotte ut, spesielt med tanke på hvor billige de er. Vi fikk vel ca. 25% rabatt også, fordi jeg meldte meg på nyhetsbrevet. Har bare fått komplimenter på de.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...