torsdag 8. august 2013

Deborah Lippmann The Stripper Lavender Nail Laquer Remover

Så… For noen måneder siden presterte jeg å skrive at denne neglelakkfjerneren ikke var verdt pengene. Og på den tiden mente jeg faktisk det, men jeg fant fort ut at jeg hadde tatt VELDIG feil! Etter jeg skrev innlegget kjøpte jeg en annen neglelakkfjerner (Paul & Joe for å være nøyaktig), og ikke at den er dårlig, den fjerner lakken sinnsykt godt, men jeg merket fort hvor mye The Stripper hadde forbedret kvaliteten på neglene mine! Jeg trodde de hadde blitt bedre fordi jeg hadde blitt flinkere til å ta vare på neglene, men denne hadde visst hatt mye mer å si enn først antatt. Så… mini-review under bildet!

DSC_2449

Dette er en veldig mild neglelakkfjerner med lavendel og andre naturlige ingredienser. Det er pumpe på flasken, og du starter med ca. 3 pump på en bomullspad. Legg paden over neglen og hold i 5 sekunder, og så gnir du av lakken som vanlig. Du MÅ faktisk holde den i 5 sekunder, hvis ikke må du slite hardt for å få av neglelakken. Vær obs på at sjangsen for å få av glitterlakk er nesten null, uansett!

Neglene føles ikke tørre etter bruk, som er vanlig med andre neglelakkfjernere. Ikke har den den ekle (og sterke) neglelakkfjerner lukten heller.

Etter å ha brukt den i 5-6 måneder merket jeg stor forandring på neglene mine. Jeg har alltid hatt tørre negler som splitter seg, og ekle, tørre neglebånd men denne hjalp betraktelig. Etter noen måneder sluttet neglene å splitte seg, og neglekvaliteten generelt ble mye bedre og det ble mye enklere å få lange negler.

Etter at jeg sluttet å bruke denne tok det bare et par uker før jeg merket at neglebåndene ble mye tørrere. I løpet av de neste månedene merket jeg at kvaliteten på neglene bare sank, og mot slutten av den andre flasken begynte neglene å brekke og splitte seg igjen.

Alt i alt så er den verdt pengene! Jeg spiser mine egne ord. Ca. 280 er en liten pris å betale for sunne, lange og pene negler. Og så holder jo flasken i 6 måneder også (med bruk 2-3 ganger i uken). Nå har jeg altså fått den ny, og den var 100 kroner billigere på BeautyBay, men nå finner jeg den ikke igjen på siden. Jeg vet ikke om de er utsolgt eller om de har sluttet å føre den. Hvis den kommer tilbake kan jeg legge ut link. Du kan uansett kjøpe den HER eller i utvalgte parfymer og butikker landet over (den finnes til og med i Egersund!).

English: So a few months ago I wrote that this nail polish remover wasn’t worth the cost, boy was I wrong! I had noticed the overall quality of my nails improving while I used it, but I didn’t think so much had to do with the remover itself, I just thought it was because I took better care of my nails! I had the bottle for 5-6 months, and during that time my cuticles looked better, my nails felt healthier and I had less splitting and breaking. After switching back to a regular one, I noticed the difference on my cuticles in just a few weeks, and over the next months I had more and more breaking of the nails. All in all, it’s definetly worth the cost! I take back everything I said, and recommend this to everyone!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...