torsdag 15. august 2013

Edward 10 måneder

IMG_20130813_111354

Det er ganske utrolig, men denne lille gutten er faktisk 10 måneder i dag. Hvordan er det mulig at tiden har gått så fort? Han er jo så liten ennå, men samtidig så kan jeg nesten ikke huske hvordan livet var før han kom til verden. Det var jo han som gjorde familien vår komplett. Klokken 17.12 er det nøyaktig ti måneder siden jeg så han for første gang, og akkurat nå kryper han rundt i leiligheten med pappaen på slep. Han som var så tynn har blitt en skikkelig tjukk bolle. Han som hadde kolikk og gråt hele tiden har byttet ut tårene med smil, og er glad hele tiden. Nå er det ikke lenge til han feirer sin første bursdag, tiden går så utrolig fort. Du finner fort ut at alt det de sier er sant. De vokser så fort. Du blunker og så er de tenåringer. Ikke at Edward er helt der enda, men jeg vedder på at det føles sånn når den tid kommer. For nå er han enda mamma sin lille gutt. Og når han sover, og jeg kikker på han før jeg legger meg om kvelden, er det akkurat som å se ned på den lille nyfødte gutten igjen.

English: My little boy is 10 months old today. I can’t remember life before him, even though he’s so young. He made our family complete, and to me he’ll always be my little baby boy.

1 kommentar:

  1. Ja, tiden går fort :) Jeg har faktisk nettopp fått en tenåring i hus! Synes ikke det var lenge siden han var liten baby :) Godt at hver alder har sin sjarm! Men nyt likevel hvert øyeblikk!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...