onsdag 7. august 2013

My Current Routine

Nå er jeg ikke en som blogger mange forskjellige sminkelooks, og det er rett og slett fordi jeg alltid sminker meg prikk likt. Når jeg finner en look jeg liker, så bruker jeg den i månedsvis før jeg forandrer noe. Så jeg tenkte at jeg skulle fortelle dere om produktene jeg bruker akkurat nå, og jeg føler rimelig fornøyd med hvordan det ser ut. Chanel Les Beiges har jeg bare brukt i et par uker, men så langt elsker jeg det! Det er jo bittelitt mørkere enn hudfargen min, så det gir en deilig glød som passer perfekt om sommeren!

DSC_2460

Ansikt: Hourglass Veil Mineral Primer, YSL Le Teint Touche Éclat foundation i B10, NARS Radiant Creamy Concealer i Light1 Chantilly, Chanel Les Beiges i 20 (i hele ansiktet), Benefit Powderflage concealer, Dior Poudre Shimmer i 001 Rose Diamond (highlighter), Dolce & Gabbana The Blush i 40 Provocative

Øyne: Urban Decay Primer Potion, MAC øyenskygger i Blanc Type (base), Wedge (global), Phloof! (øyelokk), Crystal Avalanche (highlighter) og Folie (øyenbryn), Bobbi Brown Long-Wear Gel Eyeliner i Black Ink, Guerlain Cils D’Enfer maskara, Chanel Le Crayon Kohl i 65 Blanc

Lepper: Model Co Illusion Nude Lip Liner, Dior Addict Lip Gloss i 453 Dolly Pink

English: I’m not one to blog tons of different make-up looks, and that’s basically because when I find a look I love I stick to it for months. So I thought I’d show you guys my current products. I’ve only used Chanel Les Beiges for a few weeks, but so far I love it! Since I got it in a shade slightly darker than my skin tone, it gives me a beautiful glow perfect for summer (I apply it all over).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...