lørdag 17. august 2013

Nye accessories

To fine pakker i posten i dag! Jeg er hekta på accessories for tiden, de gjør det så enkelt å forandre et antrekk, og du kan få så mye fint for en billig penge. Jeg elsker å shoppe accessories på Etsy, de har så mye fint du ikke finner andre plasser, og ofte er det veldig hyggelige priser. For en stund siden fant jeg butikken Mikaylove, og den er full av de kuleste armbåndene! For å gjøre det enda bedre, så donerer hun litt av inntektene til veldedighet, og da er man jo egentlig ganske snill når man shopper, hehe! Du finner disse og mange andre her.

mikaylove

Jeg fikk også navnesmykket mitt i posten i dag. Jeg har ønsket meg et navnesmykke i Carrie-stil i årevis, og nå har jeg endelig fått meg et, og med Edward sitt navn til og med! Jeg syns ikke Kaja passer på et sånn smykke, det blir liksom så kort. Enda godt jeg fikk en gutt som kunne få et så fint navn!

navnesmykke

English: Some fun new accessories in the post today. I’m totally hooked on accessories at the moment. So much easier than buying clothes and it can completly change an outfit. These adorable bracelets I bought from Mikaylove on Etsy, who has so many cute ones. I want them all! I also got a name necklace today, which I’ve wanted for years. I don’t think Kaja would look good on one, so I decided to get one that says Edward instead.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...