tirsdag 13. august 2013

Skrivesperre

Hei alle kjære! Jeg må beklage at det har blitt så lite blogging i det siste, det ser ut som om jeg har fått skrivesperre. En blanding av jobb, Edward og slanking (les: konsekvent småsulten) så kommer jeg rett og slett ikke på hva jeg skal skrive om. De siste dagene har jeg vært klistret til internett, og heldigvis finner jeg masse inspirasjon! Er jeg den eneste som aldri har lest ordentlig på bloggen til Tiffany D før? Føler meg som en idiot som aldri har fulgt bloggen hennes før!

Jeg har forresten begynt å legge ut litt inspirasjonsbilder fra sminkesamlingen min på Instagram, så hvis dere savner meg er jeg alltid å finne der! IG 4-ever! Brukernavnet er som alltid ‘kajahytland’!

47098c5c036111e381c522000a9e035f_7

English: It’s unfortunate to say that I’ve been experiencing some writers block these last weeks. With work, Edward and dieting I just don’t find any time to brainstorm ideas for the blog. I’m so sorry! I’ve spent the last few days scowering the internet for inspiration, and I can assure you I’m finding loads. For those of you that miss me, you can always find me on Instagram, and lately I’ve started posting some inspirational pics from my personal make-up collection, so check that out! My username is ‘kajahytland’, as always!

1 kommentar:


  1. Har ikke lest bloggen hennes før jeg heller (men jeg pleier som regel ikke gå innpå sidene til de største bloggerne anyway).. ;)

    Åh, den glossen fra Dior er kjempegod!! :) Har to stykker selv, en i bringebærrødt og en i korallrosa.. Kjempefine! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...