torsdag 1. august 2013

Tilbehør til bruden

Etter mye grubling begynner jeg nå å bli ganske sikker på tilbehøret jeg skal bruke på bryllupsdagen. Det er jo nesten en måned siden jeg bestilte kjolen, så hvorfor ikke bare bli ferdig med hele antrekket? Jeg vil jo ikke vise dere kjolen nå, så dere for bare stolte på meg når jeg påstår at det passer! Vi skal jo betale bryllupet selv, så vi prøver å spare der vi kan, derfor kommer jeg til å bestille mesteparten av tilbehøret mitt fra Etsy, de har jo masse utrolig fint der, til en brøkdel av prisene du finner på en brudesalong. Visste du at et slør fort kan koste 2000? Det syns jeg er helt utrolig dyrt for noe jeg bare skal bruke i et par timer (vil bare ha det på under sermonien og bildene). Jeg er ikke helt sikkert på hvilket slør jeg skal bestille enda, men jeg lener mot det jeg legger ut bilde av her. Når det kommer til sko er jeg helt på bærtur enda, så det får komme i et eget innlegg senere.

il_570xN.457306474_ltmi

Sett med smykke og øredobber, ca 850kr

il_570xN.425172967_9oc2

Veske ca. 400kr, skal ha den med ramme i sølv

il_570xN.448311102_ag9i

Perlearmbånd ca. 160kr

il_570xN.370487738_9zcu 

Slør med krystaller ca. 370kr

thumb_450.php

Paraply fra Lisbeth Dahl 299kr, det er jo tross alt i Bergen!

Noen der ute som har erfaring med å kjøpe bryllupstilbehør eller dekorasjoner fra Etsy eller lignende sider? Vil gjerne lese om deres erfaringer!

English: I think I’ve finally decided on my accessories for my wedding day! It’s been almost a month since I ordered my dress, so why not just finish the whole outfit? I still won’t show you my dress, so you’ll just have to take my work that it’ll match. We’re paying for the wedding ourselves, so we’re trying to save where we can and I’ve decided to order most of my accessories from Etsy. I’m not entirely sure on the veil though, but I think it’ll be this one. And I have a long way to go before buying shoes as well, so I’ll have to do a different post about that later.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...