onsdag 4. september 2013

Autumn Wishlist

Jeg får alltid lyst å oppdatere både garderobe, sminkesamling og hjem når høsten kommer. Høsten handler jo om jordfarger, deilige ullgensere og å kose seg på sofaen under et teppe. Det er så mye fint der ute jeg ønsker meg, men siden jeg sparer så mye som mulig til bryllupet får det bli med ønskeliste. Utenom når det kommer til Bobbi Brown Rich Chocolate øyenskyggepaletten da! Hvis den er like fin i virkeligheten skal den bli min, jeg har til og med en kupong så jeg kan spare litt penger (mens jeg bruker penger, hehe).

Hva ønsker du deg til høsten?

English: When fall comes around I always feel like updating my wardrobe, home and make-up collection. There are so many things I wish for, per usual, but since I'm trying to save as much as possible for the wedding, it will end with a wish list. Except for the Bobbi Brown Rich Chocolate eyeshadow palette. I need that, just look at it. What are you wishing for?

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...