mandag 23. september 2013

Ceremony Dress

Nå har det seg altså sånn at tinghuset i Bergen (eller noen plasser for den saks skyld) utfører vielser på lørdager lenger. Vi er ikke kristne så vi vil ikke gifte oss i kirken, og vi vil ikke bruke tusenvis på å leie en annen vigsler til bryllupet, så løsningen blir at vi gifter oss (juridisk) fredag 17. januar, dagen før selve bryllupet. Det blir ikke en del av selve bryllupet, vi skal bare ta med forlovere og Edward og så gå ut å spise, men jeg vil jo være litt ekstra pen likevel. Og da trenger jeg enda en kjole! Brudekjole er en one time thing for meg, men jeg har egentlig lyst å ha en hvit kjole den dagen også.

I går fant jeg hele åtte potensielle kjoler på ASOS, så nå må jeg bare sette igang elimineringen. Hvilken likte du best?

arrogant catchiffon skater

fold shoulderlittle mistress

midi lacescalloped

sleeveless pencilvesper

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8

English: It seems I need yet another dress to get married. We’re heading down to city hall the day before our actual wedding just to get legally married. We’re not Christian so we don’t want to get married in a church, and we don’t really want to spend the money and hire someone to wed us on our wedding day. I don’t really care which day we sign the papers, January 18th will be our wedding day no matter what. But of course I still want to look nice, and I still want to wear white (I’m only wearing my wedding dress at our wedding, it’s a one time deal). I found 8 pretty dresses at ASOS last night, and now I just need to start eliminating until I’m left with just one. But I need some help, so which one is your favorite?   

7 kommentarer:

  1. Den øverst til høyre var skikkelig fin!

    SvarSlett
  2. Øverst til høyre og to nederste til høyre!

    SvarSlett
  3. Nr 8 likte jeg veldig godt. :)

    SvarSlett

  4. Jeg har kjolen nr. 2 øverst til høyre, og den er aldeles nydelig! Veldig søt, yndig, enkel, elegant og litt prinsesse-aktig. Elsker den! :) D

    e andre kjolene var fine de også, men synes de så litt mer "hverdagslige" og "coctail-hour"-aktige.

    SvarSlett
    Svar
    1. jeg fant akkurat ut at den har åpen rygg da. selv om det gjorde den enda finere så er det helt uaktuelt for meg å gå uten BH. synd

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...