fredag 6. september 2013

Clarisonic @ Kicks

En gladnyhet for alle som har lyst å prøve Clarisonic, merket er nå å finne på Kicks! De har ikke store utvalget (og den ene maskinen er allerede utsolgt), men de har to maskiner, ekstra børstehoder og tre typer rens. Dyrere enn i USA selvfølgelig, men faktisk ikke helt krise dyrt. Jeg syns det er veldig dumt at de ikke har skrevet hvilke børstehoder og rens som passer til hvilke hudtyper, men vi får håpe det bare er fordi de akkurat har lagt det ut på siden.

Jeg syns Clarisonic virker veldig spennende, og det virker som om det funker veldig bra for veldig mange. Jeg kunne egentlig tenkt meg å prøve det selv, men jeg er såpass sikker at huden min er alt for skjør, tynn og sensitiv for å tåle det så jeg har ikke lyst å bruke så mye penger på den. Jeg må kanskje kikke litt på den likevel, har faktisk aldri sett en i virkeligheten. Hvis du har erfaringer med den så skriv det gjerne i kommentarfeltet, jeg har veldig lyst å høre fra dere!

Utenom kicks.no kan Clarisonic kjøpes hos disse butikkene: KICKS Steen&Strøm, GlasMagasinet, Trondheim Torg, Sandnes, Kvadrat, Bergen Kløverhuset, Strømmen Storsenter, Amanda Storsenter Haugesund, Åsane Storsenter Ulset, Lillestrøm Torv og Bergen Storsenter.

clarisonic_no_www

English: Clarisonic is finally for sale in Norway. It’s so intriguing, but I’m sure it will be too harsh for my skin so I don’t want to invest all that money. If you’ve used it, I’d love to hear about your experiences.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...