onsdag 18. september 2013

eBay haul!

Nå kommer endelig eBay haul videoen som jeg har planlagt i mange uker! Først måtte jeg vente på at de siste produktene kom i posten, og så ble jeg jo syk forrige uke og lå strekk ut på sofaen. Men nå er jeg endelig frisk og fikk laget denne for dere. De fleste produktene får en liten mini-review, og det siste skal få en ordentlig review senere. Yay! Jeg syns den ser litt rar ut akkurat nå, og veldig blurry. Jeg vet ikke hva som skjedde der, den var helt fin da jeg lastet den opp. Men se den i 720p uansett, så ser det i hvertfall litt bedre ut!

Produktene som er nevnt i videoen:

Innisfree Wine Peeling Jelly Scrub
Innisfree 1 Minute Lip Scrub
Etude House Mini Jam Jam Hand Lotion in Steam Milk and Strawberry
It's Skin Mini Bebe Hand Cream in Cherry Blossom
It's Skin Mini Tint Gloss in Pink Syrup
It's Skin Self Care Foot Peeling

Alt er kjøpt fra f2plus1 og hsckoreanimports. Begge har veldig stort utvalg, gode priser og gratis shipping. Men jeg må innrømma at jeg foretrekker f2plus1 fordi de sender produktene veldig fort. Den ene pakken fra hsckoreanimports ble ikke sendt før etter en uke, det syns jeg er litt for treigt.

English: I finally got around to making a video of my collective eBay haul of asian products! I’ve been planning it for weeks, first waiting for the last package and then because I was sick all of last week. Anyway, it’s finally here and it’s filled with first impressions and mini-review. A full review of the last product is coming up later. I don’t know why, but the video is looking super weird right now, but it looked perfectly normal right after uploading. Please watch it in 720p anyways, it does help a little.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...