søndag 1. september 2013

Favoritter i august

That time of the month again! August er forbi og september er på plass. Jeg vil påstå at høsten kom til Bergen i kveld, det er skikkelig frisk (og litt kald) høstluft, og det er egentlig litt deilig. Selv om jeg foretrekker sol og varme har vi tendens til å bare vente på høsten her i byen, så det er egentlig ganske greit å bare kunne pakke vekk sommerklærne uten å være i tvil. Høsten er utvilsomt den beste sesongen for klær (som kan brukes utendørs i Norge), og jeg har handlet inn fine topper i mørke jordfarger i dag.

Anyways! Det er på tide å fortelle dere om mine favorittprodukter denne måneden, jeg fra nå av kommer det i videoformat. Jeg nevnte jo min nye YouTube-kanal tidligere i uken, og dette er min første ordentlige video, yay! Håper dere liker den, selv om den er på engelsk (det er en ting å oversette innlegg, videoer blir noe helt annet!). Husk at jeg er helt ny på dette, så kvaliteten blir litt så som så i begynnelsen, og husk å abonnere!

English: It’s that time again, the end of another month. Fall has already hit Bergen, I could feel it in the cold crisp air this evening. I’m actually quite excited, even though I love summer, because now I can finally pack away all our summer things without having to wonder if it will get warm again. I even got some new clothes today in autumns earthy tones. Anyways, onto my first video! I’ve decided to make my monthly favorites into video formats, and I hope that’s something you will enjoy. Please bare in mind that I’m super new to this video stuff, and hopefully I will get much better with a little bit of experience. Remember to subscribe!

3 kommentarer:

  1. Hvilken farge var Revlon leppestiften? Den så veldig fin ut.

    SvarSlett
    Svar
    1. Den heter Mauve it Over, som nevnt er den nesten lik MAC Faux bare matt

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...