torsdag 5. september 2013

Forlovelsesbildene

Forrige uke hadde jeg og Sam en liten forlovelsesfotografering med bryllupsfotografen vår, Sparks Studios. Jeg fikk velge ut mine favorittbilder i dag, og har sett på de om og om igjen hele dagen! De er så fine! Og enda viktigere, jeg ser kjempebra ut, haha! Jo eldre jeg blir desto viktigere er det for meg å ha fine bilder av familien min, og nå gleder jeg meg til å få printet ut et bilde eller to og henge på veggen. Vi tok alle bildene i Nordnesparken her i Bergen, og noen av de er til og med tatt på stedet Sam fridde til meg for noen måneder siden. Her er noen av de jeg liker aller best.

1 (3 of 10)

1 (5 of 10)

1 (6 of 10)

1 (7 of 10)

English: Last week we had a little engagement photoshoot with out wedding photographer, Sparks Studios. I got to pick out my favorite photos this morning and I’ve just been staring at them all day. I can’t wait to get a few of these printed so I can hang them in our home. As I get older, it’s just gotten so much more important for me to have good pictures of my family. These are some of my absolute favorites, and a few of them were even taken on the spot where Sam proposed to me a few months ago.

3 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...