søndag 8. september 2013

Get ready with me!

Så var det en ny video oppe på YouTube-kanalen min, Beauty by Kaja! Denne gangen en tutorial, en såkalt ‘get ready with me’-video. Jeg laget den i går da jeg skulle på jentekveld med noen venninner. Som jeg nevner skulle vi planlegge litt bryllupsting, og vi fikk faktisk bestemt masse, så dette blir bra!

Jeg er fortsatt veldig ny når det kommer til videoblogging, og jeg er langt fra målet jeg vil nå når det kommer til kvaliteten på videoene mine. Derfor trenger jeg tips fra dere om hvordan å videoblogge bedre! Annen kameravinkel? Bedre lyskilde? Skal jeg snakke mer eller mindre? Legg igjen alle tips i en kommentar, og har dere tanker om videoer dere vil se tas det gjerne imot.

Husk å se videoen in 1080p!

English: Here you go, my first tutorial, a so-called ‘get ready with me’-video that I made yesterday before going to a friends house. It’s quite obvious that I’m still super new when it comes to video blogging, so if you have any tips for me please leave them in a comment, anything is appreciated. And also, if there’s any videos you would like to see me do, please let me know as well. And remember to watch the video in 1080p!

 

4 kommentarer:

  1. Så flink du er! Blir inspirert, men ser at jeg ikke har det nødvendige og skikkelige verktøy.

    Har du prøvd vippeextensions? Jeg prøvde to behandlinger i sommer, extensions og lvl (length, volume, lift, som er en mer skånsom, semi-permanent vippebøy).
    Superfornøyd, og følte meg skikkelig fresh om morgenen i ukevis!

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Man tager det man haver, jeg føler også at jeg mangler nødvendige (og mindre nødvendige ting) hele tiden. Viktigere å investere i verktøy enn produkter da!

    Har aldri prøvd det nei. Har egentlig litt lyst, selv om jeg hører at det ikke er så bra for vippene. Kan tenke meg at det hjelper på fresh-heten, men det er liksom så mye jeg har lyst å bruke penger på før det. Jeg får bare farge vipper og bryn i stedet for, syns det hjelper mye om morgenen bare det. Vurderer litt vippeextensions hvis jeg skal reise på strandferie en gang, så jeg kan føle meg amazing på bilder men slippe sminke. Hvor gjorde du det?

    SvarSlett
  3. Jeg gjorde det på Beauty London i Strandgaten. Nå har jeg jo ikke gjort det noe annet sted, men de er veldig flinke og vet hva de driver med.
    I lengden er det kanskje ikke så bra for vippene, men tror ikke det er så "farlig" å gjøre det til spesielle anledninger. Jeg beholdt mine i 4-5 uker (uten å fylle på), før jeg fikk dem fjernet igjen. Da var vippene mine "normal" under.
    Jeg tok nye denne uken, og denne gang skal jeg prøve meg med påfyll etter et par uker.

    For deg som skal gifte deg er det jo sikkert et supert alternativ. Men ja, det er jo ikke akkurat gratis...
    Selv gjør jeg det fordi jeg aldri blir fornøyd når jeg påfører mascara. Og fordi man føler seg fresh uten noe sminke på. Litt foundation eller bb-krem og blush, så er jeg klar til å komme meg ut døren.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tror ikke det kan være så ille å bare gjøre det en gang i blant nei.

      Det hadde nok vært deilig til bryllupet ja, men jeg så akkurat på prislisten og det er ikke sjangs for at jeg har råd til det. Heldigivis syns jeg det er helt greit å bruke falske vipper, så jeg kommer selvfølgelig til å gjøre det i bryllupet. Men du sier noe der altså, å kunne la være å bruke maskara høres jo ut som en drøm (jeg ser mildt sagt ut som et troll uten, haha). Tror du har overbevist meg om å gjøre det før det blir 2nd honeymoon på Maldivene om ti år, hehe. Hadde sikkert vurdert å gjøre det oftere hvis det var billigere, men her sitter jeg og tar meg ikke rå til en pedikyr om sommeren engang.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...