søndag 15. september 2013

Julegaveshopping i London

Da blir det enda en Londontur i år. 7. desember reiser jeg, Sam, Edward, mamma og søskenbarnet mitt Vilde til London. Jeg gleder meg noe helst sinnsykt allerede, ingen sjokk der, spesielt siden det blir Edward sin aller første ferietur (med mindre du teller to småturer til Oslo, det gjør ikke jeg). Jeg skal jo hovedsaklig kjøpe julegaver, men jeg skal også kjøpe sko og litt sminke til bryllupet. Det blir så bra! Selv om det er flere måneder til har jeg allerede laget ferdig budsjett og planlagt alle dagene våre. I know, litt vel crazy, men jeg elsker å planlegge!

source:unknown

English: I’m getting ready for another London trip this year. December 7th I’m heading down with Sam, Edward, my mom and my cousin Vilde to do some christmas shopping. I’m so excited already, even if it’s months away, especially since it will be Edwards first vacation! Of course I’m getting a few things for myself as well, including shoes and some make-up for the wedding.

1 kommentar:

  1. Å så heldig! Håbe me au får reist et sted før jul :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...