onsdag 11. september 2013

Lader opp til Edward sin første bursdag

Her sitter jeg på sofaen og er syk. Syns nesten litt synd på meg. Jeg har vel fått det som går, alle er jo syke for tiden. Jeg hadde egentlig tenkt å filme en liten video i dag, men jeg vil ikke se så shabby ut på video så dere får bare vente. I stedet for har jeg laget en liten ønskeliste til Edward sin bursdag, dere vet jo hvor glad jeg er i å lage ønskelister! Nå er det jo ikke mange ukene igjen til Edward skal feire ett år, men jeg har egentlig ingenting på plass. Jeg må jo snart finne ut når vi skal ha bursdagen og hvem vi skal invitere. Men så er det så mange vi har lyst å invitere, og vi har sikkert bare plass til halvparten i den lille stuen vår. Dilemma! Burde vi ha to selskap eller blir det for mye? Har dere noen tips? Har ikke bestemt hva han skal få av oss heller enda, jeg har jo lyst å gi han noe litt spesielt, men han har jo sikkert mest lyst på leker. Vurderer den lille ryggsekken på bildet, med matchende vannflaske. Er den ikke til å dø for? Den må jo bare fin å ha med når vi reiser til London i desember. Eller kanskje de små skoene? Det blir i såfall hans første sko, det er jo rimelig spesielt. Jeg får ta meg sammen og planlegge litt i helgen, på tide å få alt på plass.


English: I'm sick today, laying on the sofa like som sad person. I was planning on doing a video, but I didn't feel like doing it all sickly so you'll just have to wait. I did however feel like doing a little wishlist for Edwards first birthday, you know I love those. His birthday is only a few weeks away, but I don't have anything planned yet! There are so many people we want to invite, but we can barely fit half of them in our tiny apartment. What to do? I haven't decided what to get him either. I want to give him something special because he'll probably get tons of toys from everyone else. I'm thinking of the little backpack with the matching bottle, isn't it just the cutest? I think it will be perfect for our trip to London in December. Or maybe the little shoes? They'll be his first, and that's pretty special. I'll have to have a planning sesh this weekend and just get everything into place.

2 kommentarer:


  1. Åh, den ryggsekken var bare kjempesøøt!! :D

    Og sånne biiitte-småå sko er så utrolig nusselige!!

    Smelter helt.. <3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...