lørdag 28. september 2013

Mine YouTube-favoritter

Siden jeg er så inni YouTube akkurat nå, tenkte jeg at jeg skulle dele mine favoritt guruer (som de kalles) med dere. Jeg har jo vært ganske klistret til YT den siste måneden, og jeg har for første gang begynt å sette pris på tutorials og andre skjønnhetsvideoer. Månedens favoritt er en av mine favoritter, det er alltid gøy å se hvilke produkter andre virkelig elsker. Jeg håper dere oppdager noen nye nå, så har dere noe å kose dere med en lang høstsøndag. Husk å sjekke ut min kanal også, Beauty by Kaja, og anbefal meg gjerne om deres favoritter!

From Head to Toe

Miss Glamorazzi

Makeup By Tiffany D

Holly Anna Eree

That’s Heart

Fleur de Force

Makeup by Camila (Engelsk)

English: Since I’ve been super into YouTube lately, I thought I’d share my favorite gurus, as they’re called. For the first time in my life I'm appreciating beauty videos, and I especially enjoy watching other peoples monthly favorites. Remember to check out my channel as well, Beauty by Kaja, and please recommend your favorites in the comment section.

1 kommentar:

  1. Jag älskar bland annat Shaaanxo, gossmakeupartist, Carly Bybel, Lauren Curtis och Chloe Morello :) Helt klart mina favoriter på youtube :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...