tirsdag 24. september 2013

Top 5 MAC brushes

Nå video oppe på YouTube-kanalen min folkens! Denne gangen er det en topp fem liste av mine MAC børster. Husk å se den i 720p for best bildekvalitet. Håper dere liker denne også.

Børstene som er nevnt i denne videoen er:

109 Small contour brush
217 Blending brush
224 Tapered blending brush
227 Large fluff brush
266 Small angle brush

Har du noen andre favoritter du bil anbefale meg å sjekke ut? Skriv hvilke og hvordan du bruker de i kommentarfeltet.

Etter at jeg hadde filmet denne fant jeg ut at MAC lager en børste som er laget kun for øyenbryn, den har nummer 208 og det er ikke den jeg snakker om!

Sminken min:

Hourglass Veil Mineral Primer
NARS Radiant Creamy Concealer in Chantilly
Urban Decay Eyeshadow Primer Potion
Yves Saint Laurent Touche Eclait foundation in B10
Benefit Powderflage Concealer
Guerlain Meteorites Poudre de Perles in 01 Mythic Parfait
Chanel Joues Contraste in 65 Espiègle
Christian Dior Diorskin Poudre Shimmer in 001 Rose Diamond
MAC Harmony blush (for contouring)
MAC Eyeshadows in Blanc Type, Wedge, All That Glitters, Crystal Avalanche, Folie
Bobbi Brown Long-Wear Gel Eyeliner in 1 Black Ink
Guerlain Cils D'Enfer mascara
Make Up For Ever Aqua Lip lipliner in 8C
MAC lipstick in Lady Danger
Ardell 135 lashes

DSC_2623

English: Another video is up on my YouTube channel! In this one I tell you all about my top 5 MAC brushes and a little bit about the way I use them. I really hope you like it, and remember to watch it in 720p.

Please note that after filming I found out that MAC make another eyebrow brush, number 208 and this is NOT the one I’m talking about.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...