tirsdag 1. oktober 2013

3 år sammen

Nå har det altså blitt tre år siden jeg og Sam ble kjærester. Tre år det har skjedd utrolig mye på, og det føles jo selvfølgelig som om vi har vært sammen nesten hele livet allerede. Tenk at vi har fått verdens vakreste gutt og er forlovet, på bare tre år! De beste årene i mitt liv, uten tvil. Nå ser jeg frem til å endelig bli gift, og dette blir faktisk siste gangen vi feirer 1. oktober. Selv om det alltid kommer til å være en merkedag for meg, blir det 18. januar som skal feires neste gang.

Siden jeg skal på jobb i kveld feiret vi dagen vår i går kveld, med biff på Big Horn og kake på Matbørsen etterpå. Han overrasket meg skikkelig da jeg fant ut at vi skulle feire, det er liksom ikke en ting man somregel har tid til når man har en liten baby hjemme. Men han hadde fikset barnevakt og gave, så flink som han er. Han har blitt ganske romantisk gjennom årene, og det er ikke mye tvil om at jeg er verdens heldigste jente med verdens beste lille familie.

1 (9 of 10)

Bilde av Sparks Studios

English: It has been 3 years since Sam and I became boyfriend and girlfriend. Three years that feels like an eternity, and so many wonderful things have happened in that time. The best years of my life, and in that time we’ve made the most perfect little boy in the world and gotten engaged. Now I can’t wait to marry him. This will be the last time October 1st is our main anniversary, but it will always be a special day to me. The next time we celebrate our anniversary it will be our weddingday on January 18th. Anyway, we celebrated our day yesterday, since I have work tonight. He surprised me by taking me out for steak and cake, and a gift too. No doubt I’m the luckiest girl in the world with the most wonderful little family.

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...