torsdag 24. oktober 2013

50 random facts about me

Øyeblikksbilde 3 (23.10

Endelig har jeg fått ut enda en video! Dette er andre gangen jeg spiller inn denne, fordi første gangen ble det bare 49! Kanskje ikke så rart siden det er mye arbeid rundt BIFF for tiden, og da er det også liten tid til å filme og blogge.

Jeg må beklage det dårlige lyset. Dere vet jo at det blir mørkere for hver dag som går, og akkurat nå har jeg ikke en lyskilde (utenom sola) som kan brukes til filming. Tror kanskje jeg må ønske meg studiolys til jul. Håper dere liker den uansett, og husk å abonnere på kanalen min, Beauty by Kaja!

English: I finally had time to make another video! There’s so much going on at work right now with the international film festival, BIFF, so I hardly have time to blog let alone make videos. But that will be over soon, thank God! I apologize for the terrible lighting, I only have the sun to work with, and it’s getting darker every day. I think I will have to wish for some studio lights for christmas. I hope you enjoy this video anyway, and that you’ll subscribe to my channel, Beauty by Kaja.

2 kommentarer:

  1. I love Christmas as much as you! I already have some gifts for friends and family. Can't wait this Christmas! Hope it's gonna be snowy in Bergen this year. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Yaay another christmas-lover! Good job on already having some gifts ready, you'll be really happy with that come December. I probably would have had tons of gifts ready by now but I'm buying most of them in London. I do have most of them prepared though, so I'm feeling pretty calm about buying all of them in 1,5 day, haha.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...