søndag 13. oktober 2013

Edwards 1årsdag

I dag har vi feiret Edward sin bursdag for aller første gang. Det er egentlig tirsdag som er fødselsdagen hans, men det passer så dårlig å feire da. Det er helt utrolig at den lille gutten min har blitt (nesten) ett år allerede, men jeg klarer ikke helt å kjenne på at jeg har en så stor baby i huset. Jeg kan vel ikke kalle han baby lenger. Jeg bakte sjokoladekake og vi hadde venner og familie på besøk. Han fikk så mange flotte gaver, og fikk smake brus for første gang. Og sølte brus på seg for første gang. Mamma sin lille tullegutt.

DSC_2738

DSC_2739

DSC_2741

DSC_2743

DSC_2722

English: Edwards 1st birthday is on Tuesday, but we celebrated it today. My little boy is growing up, but I still don’t realize I have an (almost) 1-year-old son. I guess he’s not a little baby anymore. We had chocolate cake, guests and he got lots of amazing prezzies. He also got to try soda for the first time. He loved it. And then my spilled it all over himself. Still my little silly boy.

2 kommentarer:

  1. ååååååå, herremin så søt! og det siste bildet der - hahaha *SMELT*

    SvarSlett
  2. Åå han e så skjønn! Ser ut som om dåkke hadde en kjempekoselig dag!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...