torsdag 31. oktober 2013

HAPPY HALLOWEEN!

Når man er stor halloween-freak, er det litt vanskelig å ikke feire denne festelige dagen. Før har jeg alltid gått på fest (arrangert, egentlig), men nå som vi har lille Ed blir det ikke så mye festing hos oss lenger. Jeg skal snart på jobb også, så jeg får spare kostymeidéene til neste år. Så mens jeg sitter her og gjør klar en video med oktoberfavoritter som kommer på nett i morgen, tenkte jeg å poste noen gamle halloweenbilder.

nun of satan

Halloween 2005, jeg kaller denne Nun og Satan. LOL. Jeg gikk sånn på skolen, og følte meg kul. Jeg var ‘that girl’.

Bilde 053

Halloween 2007. Vi feiert på folkehøgskolen min, og av mine tre kostymer var hovedkostymet mitt Alice i Eventyrland. Kompisen min Jonas var halve Bobbisox.

71749_10150310536970258_667100257_15744787_2689923_n

Halloween 2010, min første Halloween med Sam. Jeg bestemte at vi skulle ha parkostyme, så jeg var en flyvertinne og han var pilot. Jeg elsker dette bildet av oss, og har det innrammet hjemme.

English: Before having Eddie, I always celebrated halloween, usually throwing the actual party. This isn’t exacly a party place anymore, and I’m going to work in a few hours anyway. So while I’m editing my October favorites video, here are some old halloween photos of me.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...